1

Pedagog w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Łobzie

WOJEWÓDZKI KOMENDANT ZWK OHP W  SZCZECINIE
o g ł a s z a
NABÓR w dniu 21 lutego 2021 r.  NA WOLNE STANOWISKO
w ZACHODNIOPOMORSKIEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDZIE OHP
UL. DWORCOWA 19
71-206 SZCZECIN

 

 

Wolne stanowisko:
Pedagog w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Łobzie

Umowa o pracę na zastępstwo – 1 etat.

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy 8 godz./dziennie, 40 godz./tygodniowo.

Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Łobzie, ul. Krótka 2, 73-150 Łobez

Wynagrodzenie  brutto: zasadnicze w wysokości 3100,00 zł plus dodatek stażowy, uzależniony od wysługi lat.

System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną.

Zakres zadań:
Do podstawowych zadań pedagoga w OSIW będzie należało:

  1. Sprawowanie pedagogicznego nadzoru nad przebiegiem całego procesu dydaktyczno – wychowawczego, opiekuńczego i resocjalizacyjnego uczestników Ośrodka poprzez:
    1. Opracowanie na podstawie danych o uczestnikach oraz wytycznych KG i KW OHP planu pracy dydaktyczno – wychowawczej i opiekuńczej Ośrodka;
    2. Opracowanie planu pracy wychowawczej na czas adaptacji uczestników nowo przyjętych do Ośrodka;
    3. Opracowanie tematyki resocjalizacyjnej i adaptacyjnej dla uczestników grup wychowawczych podlegających adaptacji społecznej i resocjalizacji w porozumieniu we współpracy z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną, wydziałem dla Nieletnich Sądu Rejonowego, kuratorem zawodowym ds. nieletnich, policją;
    4. Wspomaganie pracy kadry wychowawczej internatu, instruktorów praktycznej nauki zawodu w realizacji planu pracy dydaktyczno – wychowawczej;
    5. Opracowanie oraz przekazywanie wniosków dot. doskonalenia pracy wychowawczej na posiedzeniach Rady Pedagogicznej Ośrodka;
    6. Prowadzenie kontroli obowiązującej dokumentacji pedagogicznej oraz sporządzanie wniosków do pracy bieżącej i planowanej a także ocena całokształtu pracy opiekuńczej, dydaktyczno – wychowawczej i resocjalizacyjnej;
    7. Współpraca ze szkołami prowadzącymi nauczanie ogólne w Szkole Podstawowej dla Dorosłych i Szkole Branżowej Pierwszego Stopnia celem właściwej organizacji i zabezpieczenie kształcenia uczestników Ośrodka;
    8. Uczestniczenie w Radach Pedagogicznych Szkół prowadzących nauczanie ogólne uczestników OHP w części dotyczącej klasyfikacji, promocji i spraw wychowawczych uczestników Ośrodka;
    9. przygotowanie sprawozdań na posiedzenie Rady Pedagogicznej Ośrodka i na potrzeby jednostki nadrzędnej OHP dotyczących m.in. przebiegu, analizy lub bieżącej informacji z realizacji planów pracy dydaktyczno – wychowawczej, opiekuńczej i resocjalizacyjnej.
  2. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z rodzicami bądź opiekunami prawnymi w zakresie wspólnego rozwiązywania występujących trudności wychowawczych;
  3. Uczestniczenie w naradach i odprawach z kierownictwem OSiW;
  4. Prowadzenie zajęć prewencyjnych na tematy niosące zagrożenia współczesnego świata (alkoholizm, narkomania, cyberprzemoc, przemoc psychiczna i fizyczna, stalking);
  5. Współdziałanie z nauczycielami ze szkoły, w celu zapoznania się z wynikami w nauce, frekwencją oraz zachowaniem się ucznia w szkole;
  6. Nadzór nad przestrzeganiem przez młodzież regulaminów: ośrodka, szkoły oraz zakładu pracy;
  7. Aktywne uczestnictwo w działalności zespołu wsparcia uczestników w OSiW;
  8. Udział w zespole rekrutacyjnym;
  9. Bezpośredni nadzór nad realizacją wszystkich programów resocjalizacyjnych oraz imprez;
  10. Systematyczna kontrola dzienników pracy wychowawczej, zajęć wyrównawczych oraz kół zainteresowań;
  11. Przestrzeganie i systematyczne wdrażanie do realizacji Standardów zapewnienia bezpieczeństwa młodzieży i ochrony jej przed krzywdzeniem;
  12. Realizacja projektów PNWM;
  13. Wykonywanie innych obowiązków wynikających z bieżących potrzeb pracodawcy;

Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki, ewentualnie w zakresie psychologii lub socjologii;
  • doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy z młodzieżą
  • rozwinięte zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne,
  • umiejętności organizacyjne,

 Wymagane dokumenty:

  • życiorys / CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oraz doświadczenie zawodowe,
  • podpisane oświadczenie o posiadaniu pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu  z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych do celów rekrutacji .

Dokumenty należy przesłać wyłącznie pocztą elektroniczną  na adres:

zachodniopomorska@ohp.pl   z tytułem maila „Nabór pedagog OSiW Łobez ”

 

Termin składania dokumentów: 28.02.2022 r.

Dodatkowe informacje:

  • oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
  • skontaktujemy się tylko z wybranymi przez komisję kandydatami,
  • o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie, 
  • dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone,
  • nabór może być w każdej chwili anulowany,
  • informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu : 91 8127981 wew. 134

 

Informujemy, ze w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:

 

  1. Administratorem Państwa danych jest Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie z siedzibą: 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 19, e-mail: zachodniopomorska@ohp.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: zachodniopomorska@ohp.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu aktualnej rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
    W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres rekrutacji na stanowisko
  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
      z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
      00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

8. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe w oparciu o art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.

9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.